subota, 24. rujna 2016.

Moja kolekcija lakova :)

Pozdrav,
drage moje u današnjem postu vam želim pokazati svoju kolekciju lakova...nema ih puno samo 21 ;).Neću puno dužiti,najbolje da krenem na pokazivanje.Usput se odmah ispričavam ako su slike malo lošije,ali slikam mobitelom i bio je tmuran dan...

Svi su stali u ovu posudu,to jest moj organizator za lakove koji će kasnije dobiti bolje mjesto i biti će ukrašeniji ;).Kupila sam ga u Offertissimi za 16 kn,može stajati ovako postrance ili uspravno.

Prvi trojac su random lakići,što će reći njih imam samo po jedan u kolekciji.Prvi je Flormar u nijansi P15,u sredini se nalazi Avon lak u nijansi Crystal Calm,te Smart Girls Get More lak u nijansi Nr.8.

Potom su tu Catrice lakići,usput ćete primjetiti da je prvi Catrice lak ujedno i moj jedini lak koji ima šljokice,a nijansa mu je 45 Kitch Me If You Can,potom su ovdje najnoviji lakovi u mojoj kolekciji,a predstavila sam vam ih i u prethodnom new in postu,a nijanse su 99 Sweet macaroon i 105 Go for Gold!,te zadnji Catrice lak je u nijansi 48 Emerald Bay.

Krenimo i sa Essence lakovima (njih ima najviše).Prvi na redu je iz No make-up look kolekcije u nijansi 01 Powdery Rose,u sredini se nalazi I <3 Trends nijansa 07 Hope for Love,te Nail Candies 6u1 lak u nijansi 02 Always in my Mint (podsjeća me na Elvisovu pjesmu Always on my Mind) koji miriši na mentu ;).

Potom su tu i moj omiljeni lak u nijansi 40 Play with my Mint,apsolutna ljubav na prvi pogled,te lakić iz LE kolekcije Merry Berry u nijansi 03 Pink & Perfect,te drugi najtamniji lak u mojoj kolekciji u nijansi 58 Need your love.

Potom slijede ljubičasti lakovi,primjetit ćete da ih imam 7 u svojoj kolekciji,a uz mint zelenu to mi je omiljena boja ;).Krenimo redom prva na redu je i najtamnija ljubičasta,a nijansa je 148 Prom-berry,
potom slijedi nijansa 52 Amazed by You,te 19 Indigo to go i 21 A whisper of Spring.

Krenimo i s predstavljanjem najskupljih,ali jako kvalitetnih lakova u mojoj kolekciji,a to su Essie lakovi.Dva od tri koja imam sam osvojila u nagradnim igrama,a treći sam kupila na velikom sniženju u dm-u.Prvi lijevo je u nijansi China Doll,u sredini se nalazi nijansa Meet me at sunset i desno je nijansa Warm and toasty turtleneck (njega sam kupila na tom sniženju u dm-u za samo 19 kn :D).

Usput da vam se pohvalim i sa najnovijim dodatkom kolekciji,a to je ujedno i jedna od najnovijih jesenskih nijansa u Essence asortimanu,a zove se 77 Dreaming of love.Predivna tamno roza nijansa,te s njom ujedno i završava moj post o mojoj kolekciji lakova.

Nadam se da ste uživale u čitanju ;).Slobodno mi u komentare pišite kolike su vaše kolekciji,a sliku možete i priložiti u komentarima na Facebook stranici bloga :).

Bye,K.







4 komentara:

  1. Imam 12 lakova od cega su 4 "no name", a ostali su: GR, Catrice, Essence(2kom) Avon, Oriflame i jedan iz Njemačke Beauty Women ili tako nešto.
    Imam gelirane nokte zadnjih godina pa nokte slabije lakiram.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam i ja gelirane prije tri godine,a radi posla (jer radim vani) ni ne mogu imat gelirane nokte,al za Božić ću si gelirat nokte...slušam prijedloge ;)

      Izbriši
  2. Imamo tri zajednička laka. :D Lijepa ti je kolekcija, super mi je ova posuda u kojoj ih držiš, ide mi na WL. :D

    OdgovoriIzbriši